Etapy rekrutacji
1. Wyślij nam swoje CV lub wypełnij aplikację na naszej stronie.
Mając Twoje CV w naszej bazie możemy przedstawić potencjalnych kandydatów szwedzkim pracodawcom. Oferty i zapytania trafiają do nas przez cały rok, ale staramy się regularnie przesyłać wstępne zapytania do pracodawców prezentując osoby zainteresowane wyjazdem.
2. Jeśli będziesz zainteresowany konkretną ofertą - potwierdzimy to wysyłając Twoje CV do pracodawcy wraz z doadatkowymi dokumentami (jak referencje, dyplom, specjalizacja lub profil personalny - wymogi moga się różnić pomiędzy ofertami).
4. Po pozytywnej weryfikacji przez szpital bądź klinikę możesz spodziewać się rozmowy z pracodawcą online. Pierwsza, wstępna rozmowa odbywa się online.
5. Najważniejsza część - rozmowa o pracę na miejscu i odwiedzenie miejscowości, która może być Twoim nowym domem - bezpłatne dla Ciebie. Wyjazd zazwyczaj trwa 1-3 dni i pozwala kandydatom zapoznać się nie tylko z miejscem pracy oraz warunkami w proponowanej placówce, ale również zobaczyć miejscowość, okolicę oraz spędzić nieco czasu przyszłym miejscu pracy.
6. Wspólna akceptacja kontraktu przez Ciebie i pracodawcę - podpisanie dokumentów. W razie obopólnej zgody na warunki zatrudnienia po okresie przeznaczonym na rozważenie oferty podpisywane są umowy gwarancji zatrudnienia w określonej placówce medycznej w Szwecji. Warunki to ukończenie kursu językowego i uzyskanie prawa wykonywania zawodu. Do uzyskania prawa wykonywania zawodu konieczne jest udokumentowanie znajomości języka szwedzkiego. Nasze szkolenie przygotowuje do wymaganego poziomu. W szkoleniu uczestniczą osoby, które podpisały już umowy ze szwedzkimi pracodawcami.
8. Zaczynamy przygotowania do zdalnego kursu językowego.
9. Po kursie wyjazd do pracy do Szwecji, otrzymanie prawa wykonywania zawodu oraz rozpoczęcie pracy.